24. července 2015

HAUL- Tally Wejl, Tezenis a Lidl

Ahojky :)
Jelikož mi zbyly ještě peníze, které jsem dostala k narozeninám od babičky, tak jsme po návštěvě Wax muzea zabrousily s mamkou do obchodů a já si samozřejmě něco musela vybrat :) Jako první jsme se stavili v Tally Wejl a tam se mi zalíbil overal, ale myslela jsem , že tam není moje velikost.Byla jsem docela smutná, ale nakonec jsem tam svojí velikost 34 objevila a overal padl do košíku.



Jako další v Tally Wejl padly do košíku i tyto béžové tělové kalhoty a byli ve slevě takže super. :)


A ještě jsme se stavily v Tezenisu, kde jsem si vybrala krásný vínový svetřík s krajkou :)








A potom jsme jely ješte nakoupit jídlo do Lidlu a tam jsem si vyhlédla celkem levné sportovní a běhací věci a to byly kraťasy a tříčtvrteční legíny s vesmírným vzorem a multifunkční tričko s leopardím vzorem.A z těchto věcí jsem fakt nadšená, protože takové věci už jsem hledala dlouho :)






Tak doufám, že se vám dnešní haul líbil a příšně se můžete těšit na jakousi food inspiration a recepty :) Díky za přečtení, Vaše Baruš :)











5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To jsou :) Jsem z nich uplně hotová a to přitom stály asi 150 Kč, takže jestli máš poblíž Lidl jdi pro ně :)

      Vymazat
  2. Ten svetřík, vypadá skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem hrozně vděčná :)